Resident Evil 0
Resident Evil 0, tüm Resident Evil serisinin tetikleyici hikâyesi olan Konak Olayı’nın ardındaki gerçekleri ortaya çıkarıyor. Yeniden düzenlenmiş olan bu versiyon orijinalin hikâye ve oyun biçimini aynen koruyup göz alıcı HD grafiklerle,5.1 kanal surround ses sistemiyle, seçeneğe bağlı modernize edilmiş kontrollerle ve geniş ekran TV uyumluluğuyla süslüyor. Kötülüğün kökenlerinde gizli olan korkunç sırları keşfetmeye hazır ol.