Resident Evil 0 Tam Kostüm Paketi
Bu paket Rebecca ve Billy için tüm mevcut kostümleri içerir: [Rebecca]: S.T.A.R.S. 1996, S.T.A.R.S. 1997, S.T.A.R.S. Prototip, Spor Giyim, Amigo Lideri, Hemşire [Billy]: Kurt Gücü, Cody (Street Fighter) Not: Kostümler tek tek de mevcuttur; almadan, önceki alışverişlerinize bakın. Kostümler oynanabilirliği etkilemez. Durum ekranındaki Kişisel bölümünden Valiz'i kullanarak kostümü değiştirin.