Resident Evil 0 Kostüm Paketi 2
Bu paket Resident Evil: The Mercenaries 3D'den Rebecca'nın hemşire kıyafetini ve Billy için bir Street Fighter Alpha 3 Cody geçit kostümü içerir. Not: Kostümler tam paket şeklinde de mevcuttur; lüten almadan önce önceki alışverişlerinize bakın. Kostümler oynanabilirliği etkilemez. Durum ekranındaki Kişisel bölümünden Valiz'i kullanarak kostümü değiştirin.