Koppla av och njut av det lugna livet i Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, ett avslappnande äventyrsspel i en öppen värld. Yonder utspelar sig i världen Gemea. Ett naturligt ö-paradis med åtta distinkta miljöer som sträcker sig från tropiska stränder till snöklädda bergstoppar. Men Gemea är inte lika perfekt som det verkar. Det mystiska Mörkret har slagit sina klor i landet! Som Gemeas hjälte ska du leta upp de hemliga och nyckfulla feerna. Med deras kraft kan du rensa bort Mörkret och återställa naturens skönhet. Medan du utforskar Gemea kan du byteshandla med vänliga lokalbor, upptäcka unika material för tillverkning, bli vän med de älskvärda djuren och till och med skapa din egen gård. Yonder ger dig en värld som du kan förlora dig i, en värld fylld av underbara upptäckter och äventyrsanda.