Adorable Adventures
Adorable Adventures är ett avslappnande utforskningsspel ur tredjepersonsvy där du spelar som Boris – en nyfiken vildsvinskulting som måste lära sig att använda nosen för att återförenas med sin familj, som separerades efter en skogsbrand. Över böljande ängar, soldränkta skogsstigar, djupa grottor och klippiga högländer måste du identifiera lukter och följa spår för att lära dig om världen. Sök efter dina bröder och systrar, upptäck hemligheter och utöka din samling av lukter medan en ömsint och hjärtevärmande berättelse utspelar sig.