WRC 7 FIA World Rally Championship
Ta dig an de 13 rallyloppen i WRC och deras noggrant reproducerade miljöer. Kör som de bästa förarna i mästerskapet bakom ratten på deras nya, kraftfullare och smidigare bilar. Välj mellan bilar från ledande märken som Hyundai, Toyota, Citroën, and Ford, perfekt modellerade för att ge dig en realistisk körupplevelse. 55 officiella lag finns tillgängliga, inklusive flera förare från WRC 2 och WRC Junior. De 13 Epic Stages ger dig en helt ny spelupplevelse med specialsträckor som varar mer än 15 minuter: det ultimata uthållighetstestet för både förare och WRC-fans! – Ny fysik som ger nytt liv åt bilarna i 2017 års rally-VM. – Totalt omgjorda sträckor som ger en superrealistisk körupplevelse. – Spela med vänner på delad skärm lokalt. – Nya onlineutmaningar varje vecka.