Surviving Franchise Bundle
Här kommer två koloniöverlevnadssuccéer från Paradox Interactive. Välj mellan den kalla regoliten på Mars eller det som återstår på vår förstörda planet och visa vad du går för. Är du beredd? Din koloni behöver dig. Surviving Franchise Bundle innehåller: Surviving Mars Kolonisera Mars och avslöja planetens hemligheter – men håll dödssiffrorna nere. Gör det du tror är bäst och förbättra kolonins överlevnadschanser medan du utforskar mysterier i en främmande värld. Surviving the Aftermath Överlev och frodas i en postapokalyptisk framtid. Det är ont om resurser, men möjligheter finns det gott om. Bygg en katastrofsäker koloni, skydda ditt folk och återupprätta civilisationen i en sargad värld. Kom ihåg: Världens undergång är bara början.