Struggling
Struggling är ett fysikbaserat samarbetsspel med en ganska annorlunda tolkning av lagarbete. Ta kontroll över varsin arm på en köttig vidrighet och led den genom en skruvad värld där allt kan hända. Fly från hungriga råttor, sno en cross och stavhoppa över hemska spillrester. En sak är säker: livet är en kamp. Två vidriga huvuden är bättre än ett Ett nytänkande samarbetssystem som sätter de bästa av vänskaper på prov. Här får ni styra en arm var för att ta er fram. När till synes enkla saker som att gå kräver en gemensam ansträngning är kommunikation a och o. Kryp, svinga, klättra och glid tillsammans Kontrollera de individuella armarna oberoende av varandra och ta tag i precis allt ni ser, vare sig det är mystiska spakar eller dinglande ögon. Knäck fysikbaserade problem och få armarna avslitna på kuppen (men ingen fara, de växer tillbaka). Konstiga banor, ännu konstigare uppdrag Pilgrimsfärden går genom skumma labb, över farliga klippdalar och till och med in i en psykedelisk feberdröm. Täpp till farliga läckor med de fladdriga armarna, kasta er över väldiga avgrunder och upptäck avancerade maskiner ni absolut inte borde använda. Grym grafik (bokstavligen!) Den groteska grafiken är ritad av äckliga människohänder. Här finns allt från svettiga håligheter till fuktiga inälvor och lite till. De kroppsliga skadorna blir bara värre och värre ju fler misstag som begås. En ständigt muterande karaktär Lås upp spelförändrande krafter under spelets gång. Bland annat går det att sakta ner tiden för att undvika faror, slita av armarna så de krälar runt och få kroppsdelarna att växa fast i omgivningen. Lös de olika pusslen med er hopplösa dna.