Only Up Rush
Pressa dina färdigheter till det yttersta för att nå den högsta punkten i världen. Bara de utvalda kan känna segerns spänning, stå på kanten och beundra jorden nedanför. Hoppa, gör parkour och tävla mot dig själv i tusentals meter av tuffa utmaningar. Spring mot klockan, slå den, slå rekord och nå oanade höjder! Den enda regeln är att inte falla! Kolla in den nya hiten från NOSTRA GAMES-teamet. Häpnadsväckande vyer väntar på dig!