Spitlings
När du börjar spotta kan du inte sluta! Spitlings är ett kaotiskt arkadspel för en till fyra spelare. Det ger dig kontroll över Spitlings: charmiga rektangulära varelser med tänder som de kan spotta på bubblor eller använda för att hoppa! Ditt mål är enkelt, men svårt att uppnå: Bli av med alla bubblor som studsar runt på skärmen! Ett riktigt samarbete Spitlings är ett spel för flera spelare som tar samarbete på allvar: Om en spelare misslyckas, startar alla från början igen. Det gör spelet till en utmaning - perfekt för att spela med vänner både lokalt och på nätet. Förbered dig för intensiva ögonblick och mycket skrikande, allt eftersom du och dina vänner klarar nivå på nivå genom att spotta tänder. Håll alltid ett öga på ditt begränsade förråd medan du hoppar ur vägen för att undvika studsande bubblor och försöker panga dem. Klara tidutmaningen på varje nivå för att låsa upp den svårare versionen på b-sidan, plus ännu mer spelbara Spitlings och färgteman! Berättelsekampanj Spitlings är glada små varelser som lever ett lugnt liv i en hemstad fylld med höghus. Det enda problemet är vädret: Det regnar otäckt kladd som förvandlas till bubblor, fångar Spitlings och förstör deras stad! Det finns bara ett alternativ: De måste panga alla bubblor och frigöra sina vänner på de nedre våningarna. Vem vet vad de kan stöta på under tiden... Arkadläge Se till att kolla in partyläget med mutatorer som skapar ytterligare kaos. Vill du spela upp och ner? Aldrig sluta hoppa? Sätta på en astronathjälm? Vi har tänkt på allt! Ställ in dina önskade spellägen, mutatorer och nivåpooler efter behov för att anpassa upplevelsen efter dina önskemål. Bjud sedan in dina vänner och börja spotta! Dina resultat visas som en rad unika medaljer...