Giant Rush
Spring och samla streckgubbar i din färg för att bli större och starkare! Sätt dit fällor, undvik fara och krossa allt i din väg. Ju större du blir, desto mer ostoppbar är du! Möt gigantiska bossar i episka strider. Undvik deras kraftfulla attacker, slå tillbaka och besegra dem! Visa din styrka genom att fälla de största jättarna och bevisa att du är bäst! Lås upp fantastiska belöningar medan du spelar. Uppgradera din stad för att tjäna mer pengar, anpassa din karaktär med coola accessoarer och lås upp episka avslutningsanimationer! Funktioner: - Samla streckgubbar i din färg för att bli större och starkare! - Bli starkare och besegra enorma jättar i intensiva fighter! - Uppgradera din stad för passiv inkomst - Kämpa genom fiender i överlevnadsläge och visa dina färdigheter! - Välj stridsuppgraderingar som extra hälsa, chans att undvika, kritiska träffar med mera! - Lås upp grymma outfits och accessoarer för att anpassa din karaktär - Köp nya och episka avslutningsanimationer! Dina beslut avgör om det blir seger eller nederlag!