Somerville
Efter katastrofen måste du hitta ett sätt att samla din familj igen. Sommerville är ett sci-fi-äventyr som grundar sig i hur vi påverkas av storskaliga konflikter. FAMILJ Du ger dig ut på en resa för att hitta din familj efter att utomjordingar har invaderat jorden. INVASIONEN Upplev din unga familjs kamp när de skiljs åt i slutet av en världsomspännande konflikt mot en fientlig utomjordisk civilisation. Upplev hur denna katastrof påverkar andra. UTFORSKA, LÄR DIG, KOMMUNICERA Utforska förödelsen som de invaderande utomjordingarna lämnar efter sig och om de som står emot. Lär dig mer om deras drivkrafter och sätt ju längre du kommer på din resa. NYCKELFUNKTIONER - Lös pusslen i ett landskap täckt av utomjordingarnas avlagringar - Fly, göm dig från eller förhandla i farliga möten - Studera och lär dig av utomjordingarna - Gräv djupt och ta dig fram till olika slut och deras betydelse JUMPSHIP Jumpship är en självständig spelstudio som bygger på ett tema av Chris Olsen skapat tillsammans med den före detta VDn och medgrundaren av Playdead, Dino Patti. Vårt mål är att leverera unika upplevelser som behandlar människor med respekt och breddar definitionen av interaktiva media.