Sniper Ghost Warrior Contracts
Spelet är bakåtkompatibelt på Xbox Series X och har stöd för 2K-upplösning i 60 fps på den här konsolen. Bli den ultimata lönnmördaren i det mest realistiska moderna krypskyttsspelet på marknaden. Ge dig in i en fängslande enspelarkampanj på stora, öppna kartor. Det gäller att vara strategisk, smyga, och ta till precision för att lyckas med de svåraste målen.