HJ 7.62
HJ 7.62 är ett repetergevär för prickskyttar som används av vissa inom Kinas armé, polisstyrka och säkerhetsstyrka. De exemplar som säljs på den sibiriska svarta marknaden kommer troligen från kinesiska legosoldater från privata säkerhetsföretag.