Skinwalker 3D
Skinwalker är ett skräckäventyrsspel som utspelar sig i en frusen vildmark där varje sekund räknas. Du är ensam instängd i en mörk, skoningslös skog, och din enda livlina är elden som håller dig varm mot den bitande kylan. Men den iskalla natten är inte din enda fiende. En skrämmande varelse känd som Skinwalker lurar i närheten, gömd bland djurlivet och väntar på att du ska sänka garden. För att överleva måste du leta efter resurser och tänka snabbt i pressade situationer. Du måste samla pinnar för att underhålla elden, leta efter träplankor för att korsa ruttna broar och hitta gömda verktyg, såsom spadar och nycklar, som kan avgöra skillnaden mellan liv och död. Varje steg bort från elden är ett vågspel när den iskalla luften närmar sig och Skinwalker väntar i skuggorna, redo att attackera. Skogen är full av faror överallt och testar din klokhet, dina instinkter och ditt mod. Hantera din tid, håll elden vid liv och ligg steget före den skräck som förföljer dig. Det är möjligt att överleva, men bara om du kan överleva kylan och varelsen som har många ansikten. Detta är inte för den svagsinte. I Skinwalker är rädslan lika kall som skogen själv.