Backrooms: Poolrooms
Backrooms: Poolrooms ... Poolrummen bär på hemligheter som aldrig borde avslöjas... Märkliga dödsfall plågar Poolrummen, och nu är det din tur att undersöka det fasansfulla mysteriet. Kroppar har hittats flytande i de oändliga, svagt upplysta bassängerna, deras ansikten förvridna av skräck. Poolrummen är ingen vanlig plats – något mörkt och dödligt har slagit rot, och det är inte ensamt. Märkliga väsen har tagit sig in i området, och de förföljer dig genom de vattendränkta hallarna. Men de är inte som några varelser du någonsin mött. Dessa väsen är osynliga, och kan bara upptäckas genom de svaga plask de lämnar efter sig. När du letar efter de saker du behöver, utspridda i denna mardrömslika labyrint, måste du vara försiktig, eftersom varje steg kan avslöja din position. Men det är inte bara väsendena du måste se upp för. Vattnet kryllar av fiskar, vars rörelser sätter vågor i bassängen och varnar närliggande fasor om din närvaro. Varje plask kan vara det sista ljud du någonsin hör. Om du är för oförsiktig blir din position röjd, och de dödliga väsendena kommer att vara över dig. Kan du överleva fasorna som lurar i Poolrummen, eller blir du ännu en förlorad själ som driver under ytan? Tiden håller på att rinna ut ... och vattnet stiger. Funktioner: * Undersök Poolrummen: Utforska en kuslig, oändlig labyrint av bassänger, översvämmade korridorer och kalla miljöer fyllda av mysterier och fara. * Osynliga väsen: Varelserna som hemsöker Poolrummen är osynliga för blotta ögat. Spåra dem genom deras plask och håll noga uppsikt över din omgivning. * Farliga fiskar: Se upp för fiskar som lurar i vattnet – deras plask avslöjar din position och gör dig sårbar för de väsen som jagar dig. * Spänningsfylld atmosfär: En nervkittlande ljudbild håller dig på helspänn och förstärker varje fotsteg, plask och rörelse i mörkret.