Seasons after Fall
Seasons After Fall är ett plattformpusselspel i 2D som låter dig omfamnas av ett spännande universum där du utforskar ett magiskt land där magi och natur härskar. Som en vild räv skickas du ut på ett farligt uppdrag att träffa fyra Väktare, med endast din möjlighet att ändra årstiderna i en vacker 2D-värld till hjälp. Varje årstid förändrar drastiskt din omgivning: det är upp till dig att ändra världen och öppna nya vägar. Vintern kan frysa vattenfall, vårens regn kan höja vattennivåer medan sommaren kan få växter att växa och sträcka sig. Upptäck en värld av vackra handritade miljöer och original musik framförd av en riktig stråkkvartett. Besök förtrollade platser medan musiken, känslan och atmosfären sömlöst växlar med årstiderna. Världen i Seasons After Fall är fylld av hemligheter, kan du ta reda på sanningen?