Samurai Aces
Helgedomsjungfrun och munken tar till himlen i Psikyos debutspel, i Psikyos debutspel, en skjutare i japansk stil med udda estetik. Samurai Aces är ett vertikalt scrollande skjutarspel som först dök upp på arkader 1993. Den första delen av scenen är en slumpmässigt vald layout. Fiendebossar rör sig på ett oförutsägbara sätt, vilket bidrar till spelarnas underhållning! ”Psikyo Bullets,” kulorna som obevekligt förföljer dig, gör också sitt första framträdande i detta spel. Här är var Psikyos skjutararv började! Se till att kolla in dramasketcherna mellan karaktärerna i speciella scener! Spelet kommer med alternativ du kan modifiera efter din smak. Välj din föredragna svårighetsgrad, max liv, max återförsök, tangentkontroller, och skärmorientering för att göra spelet rätt just för dig. Glöm inte bort de nya onlinerankningarna! Har du vad som krävs för att bli den Samurai Ace i världen? Karaktärer: Blondhåriga kunoichi ”Jane” är mer skrämmande än hon ser ut! Luftstrismästaren munk ”Tengai” har ett kraftfullt slag! Trogen försvarare och genialisk hund ”Kenn-O” har ett IQ på 1300! Helgedomsjungfrun ”Koyori” står redo att bestraffa med sökande missiler i det gudomligas namn! Samurai ”Ayin” som slåss för sin älskade syster är varje mans strävan! Forskare ”Gen” och hans robot utgör den snabbaste enheten av dem alla! Enheter: ”P” föremål ökar kraften på din enhet och och lägger till undervapen på den. ”B” föremål ger dig bomber som gör områdesskada för att rensa bort fiender eller hjälpa till med nödflykter. Varje karaktär har ett unikt super shot som aktiveras genom att ladda upp det! ARCADE läge: Sju svårighetsnivåer för att tillgodose alla nivåer av spelare—inklusive nybörjare! De som letar efter något mer utmanande än arkadversionen borde testa på HARD och VERY HARD lägena! Det kommer finnas lokala rankningar för varje enhet i varje svårighetsläge. Alternativ: Spela i vertikalt skärmläge för den nostalgiska arkadupplevelsen! Två ytterligare skärmfilter för ditt nöje. Liv kan sättas mellan 1 till 9, medan återförsök kan sättas mellan 0 till oändligt. Konfigurera fritt dina föredragna tangenter för skott, auto-skott, eller bomber. Vertikalt skärmläge är spelbart även i landskapsorientering. Du bestämmer din stil! SCORE ATTACK: Detta nya läge har en bestämd svårighet och antal liv. Endast för seriösa utmanare! Skicka in dina rekord för att tävla mot spelare runt om i världen! Onlinerankningar kan ses från alternativ menyn.