Saints Row Gold Edition
Gold Edition ger dig hela upplevelsen från huvudspelet och tre kommande expansioner. Expansion Pass ger dig nya uppdrag i tre olika expansioner där varje expansion lägger till mer innehåll att upptäcka i Santo Ileso. Det innehåller även Los Panteros American Muscle Bundle som inkluderar Los Panteros El Lanzador-utseendet till tunga vapen och den anpassade Fury-motorcykeln. Som framtida chef, med Neenah, Kevin och Eli vid din sida, formar du The Saints – och tar dig an Los Panteros, The Idols och Marshall medan ni bygger ert imperium på Santo Ilesos gator och slåss om kontroll över staden. Saints Row är berättelsen om ett uppstartsföretag, men The Saints affärsidé råkar vara kriminalitet. Upplev den största och bästa Saints Row-lekplatsen som någonsin skapats. Det unika och sprudlande Santo Ileso bjuder på en stor och vild sandlåda med spännande sidojobb, kriminella äventyr och stora uppdrag där du skjuter, kör och flyger wingsuit mot toppen. INNEHÅLL ● Se Saints födelse – spela en actionspäckad originalberättelse full av kriminalitet, otroliga scener och seriens karakteristiska humor. ● Upptäck den galna västern – dyk in i Santo Ileso, den största och bästa Saints Row-lekplatsen någonsin. Den sträcker sig över nio unika områden omgivna av sydvästra USA:s vidsträckta och vackra öken. ● Bygg ditt kriminella imperium – ta över staden ett kvarter i taget, förklara krig mot fiendegrupper och koppla ett fastare grepp om gatorna med genialiskt brottsliga äventyr. ● Avfyra vapen. MASSOR av vapen – panga från höften, avfyra raketgevär eller utplåna på nära håll med tunga närstridsvapen och brutala avrättningar. Här finns en stor variation av bekanta och exotiska vapen som alla kan anpassas för maximal effekt (och underhållning). ● Inta gatorna och himlen – kör genom stads- och ökenmiljöer i bilar, på cyklar, med helikoptrar, VTOL:er, svävarcyklar, svävarbrädor och gokarter eller använd din wingsuit för att sväva runt. ● Oöverträffad anpassning – skapa dina drömmars chef med den största karaktärsanpassningen någonsin i serien, och komplettera ditt utseende med matchande vapen och fordon. ● Sömlöst samarbetsläge – upplev allt som erbjuds med en vän när som helst via ett obegränsat och avbrottsfritt samarbetsläge. Spela lugnt tillsammans eller använd dig av alla nya bus mot din brottspartner. Det är trots allt du som bestämmer nu.