RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
Din park. Ditt sätt. Vad du än vill skapa så har RollerCoaster Tycoon 3 verktygen för den perfekta nöjesparken. Bli nöjesmagnat och ta dig till toppen Styr parkens ekonomi, butiker och personal för att klara av dussintals scenarier. Bli en äkta magnat och ta dig an en lovande ny karriär, eller skapa den perfekta parken i sandlådeläget för att slippa oroa dig för pengar. Uppfyll gästernas behov och håll parken rullande för att lyckas. Bad i poolen och safari i solen Den här kompletta utgåvan innehåller expansionerna Soaked! och Wild! Bygg spännande vattenparker och storslagna djurhabitat för en extra utmaning. Åk med attraktionerna Upplev dina skapelser genom RollerCoaster Tycoon 3:s berömda ”Coastercam”. Fullspäckat med innehåll Skapa en spännande park med mer än 300 attraktioner, 500 dekorföremål, 60 butiker och tjänster och 20 djur att ta hand om. Personredigerare Skapa egna gäster och se parken genom deras ögon MixMaster Hänför besökarna med dina egna laser- och fyrverkerishower.