RIDE 6
Upplev RIDE RIDE 6 handlar inte bara om att köra motorcykel. Det handlar om vem du blir ute på banan. Passion förvandlas till identitet och varje lopp blir ett statement. Det är dags att visa vad det faktiskt betyder att vara motorcykelförare – både för dig och världen. Bortom asfalten Samla och kör fler än 250 motorcyklar från olika kategorier, inklusive Baggers och Enduro. Lämna asfalten bakom dig och känn ruset i att köra på grus ute på de nya offroad-banorna, för en ännu mer komplett motorcykelupplevelse. Delta i RIDE Fest Fira din passion för tvåhjulsfordon: starta din karriär i atmosfären på en motorcykelfestival, välj din bana och utmana tio legendariska mästare — från Casey Stoner till Guy Martin. De kommer alla att sätta dina färdigheter på prov i olika discipliner och på olika cyklar och banor Hitta din körstil Oavsett om du vill bemästra grunderna eller är på jakt efter den ultimata utmaningen kommer RIDE 6 att anpassa sig efter din spelstil. I Arcade Experience kastas du rakt in i hetluften och får känna hur spännande det är att köra, medan Pro Experience erbjuder full kontroll och en djupare simulering. Med nya Bridgestone Riding School kommer du också lära dig allt du behöver för att kunna ta dig an alla utmaningar! Online utan gränser Tävla online i crossplay-tävlingar, nå förstaplatsen i tabellen och visa upp dina skräddarsydda cyklar, dräkter och hjälmar. Delta i Montly Challenges, upplev spännande nya tävlingar och vinn fina belöningar. För äkta förare lägger aldrig av.