Parcel Corps
Sladda in på New Islands solvarma gator där tre cykelbudfirmor slåss om att bli stadens största och mest lönsamma företag! Välj sida och utkämpa en tvåhjulig rivalitet i jakt på marknadsandelar, inflytande och en blygsam inkomst. Men denna hederliga kamp för att betala räkningarna hotas snart av Rich Villainé, VD för oljebolaget Polar Petroleum PLC. Villainé’s politiska ambitioner sätter honom på kollisionskurs med New Islands cykelbud. När detaljerna i hans galna plan kommer fram är det upp till dig, enkla spelare, att … *kollar anteckningarna* … rädda världen! Samtidigt som du levererar utsökt mat, värdefulla paket och känsliga dokument på mindre än 32 minuter … Färgglad och stiliserad stad att utforska Ge dig ut på New Islands gator och susa över åtta enorma nivåer, från de lugna, böljande stigarna i Parklands och kullerstensgatorna i Old Town till kanalerna i Factory District och de höga skyskraporna i Financial District. Leta både högt och lågt efter nya rutter och genvägar för att bli det snabbaste cykelbudet i stan! Fritt flödande cykling Hoppa från ramper på hustak, glid under stora fordon, trotsa tyngdlagen genom att cykla på väggar och grinda på nästan varenda ledstång du kan se. Gör grymma trick för att fylla på din specialmätare, trampa gasen i botten och störta fram med otrolig fart för att korta ner leveranstiden. En rad udda karaktärer Träffa 30 excentriska företagare och utför unika uppdrag för att få jobba åt dem. Leverera kryddstarka kycklingvingar i högsta hastighet åt Las Aves Hermanas, utför tricks för att blanda till milkshakes åt Milky Boys, klistra upp affischer åt The Daily Tatter ... kom bara ihåg att oavsett vad som händer har kunden alltid rätt! Triumfera över totalitarismen! Ge dig ut på en resa som gör satir av gigekonomin, mediainfluencers, stora teknikbolag och mycket mer! Med en bisarr skurk och en totalitär regering att störta är det upp till dig att rädda världen, ett paket i taget.