Overload
Overload kombinerar intensiv action med häftig grafik för att skapa den ultimata nollgravitets skjutaren. En engagerande berättelsekampanj med en spelare, en sora attck-inställning och multi-spelare online som ger spelaren en intensiv upplevelse och möjlighet att spela om många gånger. Förstör robotar, rädda överlevande, spräng upp reaktorn och fly innan alltihop exploderar. Från skaparen av det klassiska spelet Descent.