NBA BOUNCE
Sugen på att leda ditt favoritlag till titeln? Välj bland 30 officiella NBA-lag som Boston Celtics, Chicago Bulls, New York Knicks, Golden State Warriors, Los Angeles Lakers och Denver Nuggets och dribbla, passa eller dunka dig till segern. Spela på varje lags arena och känn energin från publiken och maskotarna. Kan du avgöra matchen när det gäller? Gå från nykomling till stjärna och lås upp coola basketlinnen, skor, bollar och maskotar. Spela själv eller tillsammans med andra i spellägen som träning, helsäsong och partyläge. Tack vare den enkla styrningen är spelet lätt att lära sig. Upplev basket på ett nytt och roligt sätt. Kom in i matchen!