Spawn
Al Simmons var USA:s bästa soldat och mest effektiva lönnmördare tills han blev kallblodigt avrättad av sina egna mannar. Via ett tveksamt avtal med mörkrets krafter återföds Simmons som en varelse från helvetets djupaste hålor. Hellspawn. Nu tar han klivet in i Mortal Kombats värld, där han strävar efter att bli den främste kämpen.