Mortal Kombat 11
Mortal Kombat är tillbaka bättre än någonsin i nästa evolution av den ikoniska serien. Helt nya Custom Character Variations ger dig oöverträffad möjlighet att personanpassa kämparna, medan den nya grafikmotorn tar dig så nära kampen att du kan känna varje slag och avgörande ögonblick. Över 25 år har gått sedan debuten, och med en uppställning nya och återvändande Klassic Fighters fortsätter den storslagna sagan i Mortal Kombats filmiska berättelseläge.