Imaginary Realms Bundle
Hjälp syskon på sin resa genom fantasivärldar, modiga de skräck som lurar djupt inuti det mänskliga psyket och gå igenom drömmar och verklighet för att rädda båda! Detta paket innehåller: - Endless Fables 4: Shadow Within Känd antropolog Pamela Cavendish åker tillbaka till sin hemstad och ställs inför en tragedi från barndomen. När hennes vän - Hans - kidnappades av en hemsk figur trodde ingen henne. Några år senare, modig och ståndaktig, har Pamela en chans att ställa saker tillrätta. - My Brother Rabbit Ett vackert tecknat äventyr i några barns surrealistiska fantasivärld. En ung flicka ställs inför den svåra verkligheten när hon blir sjuk. Den lilla flickan och hennes bror använder fantasins kraft för att fly från den främmande världen utanför. Tillsammans föreställer de sig ett fantastiskt universum som ger dem lekfullheten och trösten de behöver. - Dreamwalker: Never Fall Asleep I en liten turiststad hamnar en ung flicka, dottern till stadens borgmästare, i koma efter av en olycka. De lokala läkarnas okunnighet gör att borgmästarens fru söker hjälp från en psykiater, som ryktas ha en unik förmåga att tränga in i människors drömmar - en Drömvandrare.