Gynoug
Under en period mellan medeltiden och tidigmodern tid växer sig demonernas krafter starkare genom att livnära sig på människans onda ambitioner. Nu planerar demonerna en attack, ledda av en varelse som kallas Förgöraren. Ängeln Wor kämpar för sitt släktes överlevnad och beger sig till Iccus för att förhindra att den onda andan sprids. Kontrollera Wor och skjut ner alla groteska fiendevarelser som du möter. Förgör demonbossen i slutet av varje spelzon för att avancera i spelet. Innehåll: * Förbättrade spellägen med lättillgängliga funktioner och moderna kontroller * Konst och ljudspår som är lika briljanta som groteska * Episka bossar i mitten och slutet av varje nivå * Multipla power-ups för att utöka din skottkapacitet * Klassisk titel från 1990-talet!