Gato Roboto
Dra på dig en mysig mekanisk dräkt och ge dig av på en livsfarlig resa genom en främmande värld full av ilskna varelser och farliga hinder i ett vågat försök att rädda din strandsatta kapten och hans kraschade rymdskepp. Smyg utanför den trygga sfären i ditt teknologiska underverk och följ dina kattinstinkter genom snäva tunnlar och mystiska vattenvägar för att hitta nya vapen och utrustningar. Äventyret väntar på den nyfiknaste av katter i Gato Roboto!