Flashback 2
1992 revolutionerade Flashback actionspelen och erhöll legendarisk status som ett av de 100 bästa datorspelen i historien. Idag bjuder originalspelets skapare Paul Cuisset in dig att återigen spela som Conrad B. Hart, den unga agenten från GBI (Galactic Bureau of Investigation). På 2100-talet har de Förenade världarnas fred spridit sig i i hela solsystemet. Men detta lugn hotas av morphernas invasionen ledd av den skräckinjagande general Lazarus. På jakt efter sin livslånga vän Ian och med hjälp av sina få allierade – däribland A.I.S.H.A., hans ikoniska AI-drivna vapen – dyker Conrad återigen in i ett halsbrytande äventyr fullt av oväntade vändningar och avslöjanden! En fängslande, flytande och invecklad plattformsskjutare med utforskning, pussellösning och naturligtvis äventyr! FUNKTIONER - Fördjupa dig i ett levande sci-fi/cyberpunkuniversum och besök flera olika miljöer (New Tokyo, New Washington, Djungeln ...) - Använd A.I.S.H.A., ett dödligt anpassningsbart vapen med AI för strid. - En fängslande, flytande och invecklad plattformsskjutare. - En 3D-miljö för en ännu djupare inlevelse. - Utformat och utvecklat av originalets skapare Paul Cuisset. - Det kultförklarade spelet är tillbaka med ett lyft. - En spännande och invecklad actionskjutare. - Ett kraftfullt och anpassningsbart AI-drivet vapen. - Ett sci-fi-universum som är troget det ursprungliga Flashback.