Farming Simulator 22
Ta dig an rollen som modern bonde! Odling, djurhållning och skogsbruk erbjuder en enorm variation inom jordbruksaktiviteter medan du tar dig an de fyra årstidernas utmaningar – särskilt när vintern kommer. Var kreativ och bygg upp din bondgård, utöka din verksamhet med produktionskedjor och skapa ett jordbruksimperium! Du kan till och med driva din bondgård tillsammans med vänner och spela tillsammans över olika plattformar. Oavsett om du skapar en grönskande vingård eller en olivlund i södra Frankrike, en stor åker full av vete, majs, potatis och bomull i den amerikanska Mellanvästern, eller en livfull djurfarm i de europeiska Alperna böljande landskap: Det finns över 400 maskiner och redskap från över 100 verkliga tillverkare, till exempel Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Valtra och många fler du kan använda på din bondgård. Farming Simulator 22 innehåller en mängd nya spelfunktioner och erbjuder mer innehåll och frihet för spelare än någonsin, inklusive nya funktioner för att bearbeta jorden, till exempel fräsa jord och plocka sten, ett nytt förbättrat byggläge med växthus och bikupor, samt en ny karaktärsskapare för att väcka din egen bonde till liv. En stor mängd kostnadsfria modifieringar som skapats av communityt och testats officiellt av utvecklaren GIANTS Software förlänger din upplevelse enormt. Väx med utmaningarna med att bli en framgångsrik bonde – börja driva din gård och låt glädjen växa fram!