FS22 - AGI Pack
Nya maskiner och nya placerbara föremål för bättre hantering av spannmål: Skaffa en bred uppsättning högkvalitativ utrustning och anläggningar från AGI, en världsledande tillverkare av mobil och stationär hantering, lagring och bearbetning av spannmål. I det kostnadsfria paketet ingår fältvagnar, transportband, förvaringskärl och en förstklassig fröbehandlare. Med fröbehandlaren AGI STORM FX kan du enkelt hantera dina spannmålsfrön och förbättra deras kvalitet. Sedan kan du bearbeta spannmålet med hjälpa av olika verktyg från AGI-varumärken som Batco eller Westfield och förvara det säkert i kärl och garage från Sentinel och Westeel. Se till att din gård blir ett föredöme inom spannmålsproduktion!