Farming Simulator 22: Premium Edition
Premiuminnehåll: spel + 7 paket + 2 expansioner En jordbrukares dröm om variation blir sann med sex kartor och en enorm flotta med hundratals autentiska maskiner i Premium Edition av Farming Simulator 22! Innehåller det prisbelönta grundspelet, sju officiella innehållspaket och två expansioner som gör att både nybörjare och återkommande jordbrukare kan njuta av mängder av familjevänligt innehåll för samarbete och tävlingsinriktat jordbruk. Helt nytt: Premium-expansion med nya grödor, kartor och maskiner Premium-expansionen som är en del av utgåvan är även tillgänglig separat och bjuder in dig till Zielonka – en ny miljö i Centraleuropa som är perfekt för att odla grönsaker: morötter, palsternackor och rödbetor läggs till i listan med totalt 20 grödor, tillsammans med nya fabriker. Premium-expansionen innehåller 35 autentiskt digitaliserade fordon och redskap med fler detaljer än någonsin. Tillverkarna Dewulf, Gorenc, Agrio och WIFO gör debut i spelet, och det finns ännu fler maskiner av BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ och andra. Innehåll från år 1 och år 2 ingår! Den här utgåvan av Farming Simulator 22 innehåller även följande paket: Antonio Carraro-paketet, Kubota-paketet, Vermeer-paketet, Göweil-paketet, Hay & Forage-paketet, samt två ännu inte utannonserade paket. Den skogsbruksfokuserade Platinum-expansionen som introducerade Volvo till serien ingår också, utöver många andra tillverkare, ny spelmekanik, en ny karta, och ännu mer!