Egging On
Tumla mot galenskapen på din farliga färd upp i det blå. Allt du har är ett skört skal och en geggig gula – kan du ta ditt ensamma ägg till nya höjder? Det tar knäcken på en Du är ett ägg, och det är en ganska omtumlande tillvaro. Bemästra äggfysikens ädla konst för att rulla fram genom att kluriga klätterutmaningar. Tajma in dina hopp med rullcykeln för att hoppa när du står på toppen av ägget för att komma så högt som möjligt! Om du missar ett hopp kan det resultera i en sörja längst ner på banan. Ett äggcentriskt äventyr Utforska flera olika miljöer och noggrant designade banor med äggtema. Varje område är fullspäckat med interaktiva inslag för nytänkande utmaningar med en unik twist – tänk motorsågar och arga tuppar! Det är inte alla som vill att du når toppen… Äggstra allt Varför nöja sig med ett helt vanligt ägg? Lås upp målade skal och rulla fram med stil. Varje hopp kan leda till oanade hemligheter, och genom att samla frimärken under resan mot toppen kan du låsa upp belöningar – men om du faller förlorar du allt! Anpassa skalet, visa upp din stil och bli gårdens tjusigaste ägg!