DUCATI - 90th Anniversary
"Från RIDE-skaparna kommer här en spin-off helt och hållet tillägnad det legendariska märket Ducati – nästan ett helt århundrade av legendarisk motorsport i ett videospel! I spelet finns 39 olika modeller, så nu har du chansen att köra sönder några riktigt klassiska hojar. 7 storslagna EPOKER där du kan återupptäcka drömhojar från 1950-talet och framåt genom storslagna segrar. Testa den legendariska 125 Gran Sport ”Marianna” från 1954 eller Fogartys kraftpaket Ducati 996. Få en adrenalinkick på banorna där Ducati har skrivit historia! Gasa järnet på 5 verklighetstrogna landsvägsbanor och på 8 officiella racingbanor – bland annat Ducatifantasternas favorit Misano World Circuit Marco Simoncelli – och återupplev de legendariska förarnas historiska bedrifter! Lär dig mer om Ducatis historia på museet, som tillägnas de tekniska och historiska detaljer som har gjort de olika motorcyklarna berömda. Vad väntar du på? Bli del av historien!"