Darksiders II Deathinitive Edition
Bli den skräckinjagande kraft som skrämmer alla, men som ingen kan fly från. Death, som är den mest fruktade av de fyra legendariska ryttarna, har väckts upp av End of Days och gett sig ut på ett uppdrag för att rentvå sin brors namn. Under vägen upptäcker ryttaren att ett forntida agg kan hota hela skapelsen. Death lever! Deathinitive Edition innehåller: - Darksiders 2, med alla DLC inkluderade och integrerade i spelet, erbjuder en total speltid på mer än 30 timmar. - Omarbetad och finjusterad spelbalans och bytesuppdelning. - Förbättrad grafikrenderingsmotor för ännu bättre grafik, särskilt för ljussättning och skuggor. - Förbättrad och omarbetad grafik för nivåer, karaktärer och omgivningar. - 1080p upplösning. Inkluderas i DLC: - Maker Armor Set - The Abyssal Forge - The Demon Lord Belial - Death Rides - Angel of Death - Deadly Despair - Shadow of Death - Mortis Pack - Rusanov's Axe - Van Der Schmash Hammer - Fletcher's Crow Hammer - Mace Maximus - Argul's Tomb Fantastiska visuella effekter: Upplev detta funktions- och innehållsrika actionäventyr i vacker 4K som förstärkts genom raytracing och med kraftig förbättring av belysning och skuggor. Snabb laddning: Darksiders II Deathinitive Edition drar nytta av snabb laddning med hjälp av SSD med ultrahög hastighet. Spela Death: Bli den mest fruktade av de legendariska fyra ryttarna, som kan förstöra hela världar och bekämpa krafter bortom himmel och helvete. Episkt universum: olikt allt annat du har sett tidigare, i Joe Mads unika stil. Val och anpassning: anpassa din upplevelse med varierade rustningar, vapen och färdighetsträd som låter dig skapa din egen Death. Omspelbarhet: utforska en enorm öppen värld, slutför dussintals sidouppdrag och anpassa din Death med ett komplett nivåsystem, färdighetsträd och oändliga utrustningskombinationer. Förflyttning: Death är en kvick och smidig karaktär som kan utföra otroliga akrobatiska konster, vilket gör att du kan utforska världen som aldrig förr.