Crime Files Bundle
Ta kontroll över tre detektiver och led utredningar som kan sätta deras liv i fara. Ditt uppdragsmapp innehåller: Ghost Files: The Face of Guilt - Led en polisutredning i livet efter detta! Ghost Files: Memory of a Crime - Stoppa en rad fruktansvärda brott! Crime Secrets: Crimson Lily - Stoppa den mystiska mördaren!