Crash Drive 3
Är du redo bilstuntarnas flerspelarlekplats? Upplev löjligt kul i detta cross-platform flerspelarspel! Kör monstertruck, stridsvagnar och andra fantastiska fordon genom en enorm öppen värld. Levla upp, spela händelser, vinn kontanter, lås upp nya bilar och upptäck hemligheter ... Crash Drive är tillbaka! TÄVLINGSHÄNDELSER Förstör en jättelik badboll, fånga rånare som polis eller stjäl kungens krona, detta är bara några få exempel på de 10 roliga händelser detta spel erbjuder. Delta i dessa slumpmässiga tävlingshändelser, besegra dina motståndare och vinn mest kontanter och köp häftiga nya bilar eller anpassningar. GALEN BIL-LEVELING Genom att använda nitrobooster ökar du bilens nitrokapacitet, genom att köra med högsta hastighet ökar du dess högsta hastighet... hänger du med? Genom att ”maxa” all statistik för en bil ökar du din spelarnivå som gör det möjligt att köpa nya bilar eller anpassningar. Samla över 50 fordon och anpassa din bil med roliga antenner, booster och unika nummerplåtar med ditt spelarnamn på. Nå den högsta spelarnivån för prestige och visa vem som är den riktiga bossen i Crash Drive 3! Enfärgad eller gyllene bil? ÖPPNA VÄRLDSUTFORSKNING Till månen och tillbaka! Kör omkring fritt och upplev och utforska den gränslösa och varierade öppna världen när du vill. Flyg en raket till månen, storma kungens slott i skogen, gå till en vilda västern-saloon i västkanjonerna eller upplev kul på isdrift i den arktiska snön. Färdig med iskyla? Vad sägs om en avslappnande färjetur till tropikerna? Varje område är unikt och fyllt med hemliga områden, samlingsobjekt och speciella påskägg ... Tror du att du någonsin har utforskat klart den här världen? HA KUL I STRIDSVAGNSSTRIDER! Blås eller krossa motståndare från himmelsarenan för att vinna poäng och dominera stridsarenorna. Vinn för att köpa nya stridsvagnar, var och en med en unik spelstil. Du kommer att ha kul i det häftiga stridsvagnsstridsläget! SPELA MED VÄNNER PÅ VILKEN PLATTFORM SOM HELST! Oavsett vilken plattform dina vänner spelar på kan ni alltid spela tillsammans tack vare stöd för flera plattformar. Eller om du vill göra stuntar offline, växlar du sömlöst till en komplett enspelarupplevelse när du vill!