Color Pals
Ändra färg för att navigera komplicerade labyrintliknande plattformsnivåer! Välkommen till Color Pals söta och tillfredsställande värld, där trixiga pussel möter okomplicerad plattformsunderhållning! En skärm – 50 nivåer med synvillande knepigheter där du spelar som en färgskiftande kub som måste ta sig igenom labyrintiska nivåer i 2D för att nå en portal på andra sidan. Men ta det försiktigt! Du får bara röra vid väggar, golv, tak och plattformar vars färg överensstämmer med den färg din kub råkar ha för tillfället. Om du vill slipa på dina spelfärdigheter kan du spela om en nivå när som helst och så många gånger du vill, även nivåerna du redan har klarat!