Chronos: Before the Ashes
Chronos: Before the Ashes är ett stämningsfullt RPG som berättar om en hjältes livslånga kamp för att rädda sitt hemland undan en stor ondska. Bli visare, starkare och mäktigare medan du utforskar den mystiska labyrintens inre. Men se upp, labyrinten kräver ett högt pris – varje gång din hjälte dör försvinner ett år av hjältens liv! Unik funktion för åldrande – Varje gång spelaren dör åldras spelaren ett år. Spelaren måste anpassa sig till den ökade åldern medan karaktären utvecklas: spelaren börjar spelet som ung, smidig och snabb, och blir efter hand visare och skickligare på magi.