Mandragora: Viskningar från häxträdet
Ta dig fram genom att döda i Mandragora: Viskningar från häxträdet, ett action-RPG med mörk fantasy. Kämpa mot monster, skapa kraftfulla uppgraderingar till dina vapen och din utrustning och utforska hemligheterna i denna enorma, förstörda värld. TROTSA DITT ÖDE Du är en inkvisitor. När ondskan sipprar in i Faelduum genom tårar i verkligheten, trotsa din uppgift och börja på en väg som leder till denna världs upplösande öde. Från Crimson Citys mäktiga majestät, genom det flammande mörkret och in i Entropys fasor... vad kommer du att bli när resan är slut? BEMÄSTRA SOULSLIKE-STRIDER Välj mellan sex unika klasser och hantera både svärd och magi för att bemästra din skicklighet i brutala strider. Undvik, parera och slå med perfekt timing för att jaga hänsynslösa varelser och mardrömslika bossar. GE EFTER FÖR EN MÖRK Ge dig in i en mörk berättelse med flera slut, skriven av Brian Mitsoda och med ett suggestivt soundtrack av Christos Antoniou (Septicflesh) och FILMharmonic Orchestra Prague. 60 uppdrag och 75 unika platser väntar på att bli upptäckta i en vidsträckt, sammankopplad värld. DRÄP PÅ DITT SÄTT Skapa din inkvisitor och utveckla honom eller henne genom sex talangträd. Hundratals uppgraderingar av färdigheter och strider finns tillgängliga, och du kan också tillverka kraftfulla vapen och utrustning för att definiera din spelstil, dö mindre och döda snabbare. Är du ny inom action-RPG eller Soulslike-spel? Justera svårighetsgraden efter din skicklighetsnivå i inställningarna.