Blackguards 2
Upplev ett omgångsbaserat, taktiskt rollspel med Blackguards 2, där jakten på hämnd blandas med utmanande strider. Välj spelstil genom att specialisera dig på förödande magiska besvärjelser, eller på avstånds- eller närstrid. Utveckla smarta strategier för att övervinna hänsynslösa motståndare. Alla beslut får långtgående konsekvenser där varje steg är ett kliv mot vansinnets rand.