Upplev allt som ARK-serien har att erbjuda i den här definitiva samlingen! Tämja och åka på uråldriga varelser när du utforskar vilda länder, samarbeta med andra spelare för att tävla i episka stamstrider och resa tillsammans på det största äventyret med dinosaurier genom tiderna. ARK: The Ultimate Survivor Edition innehåller ARK: Survival Evolved, tillsammans med dessa enorma expansionspaket: Scorched Earth, Aberration, Extinction och Genesis Del 1 & 2. Allt uppdaterat och optimerat med varje förbättring som gjorts sedan basspelet lanserades, upp till tusentals timmars spel! Från uröns djungler till de futuristiska trädgårdarna i ett interstellärt rymdskepp, varje spretande miljö är här för dig att erövra! Upptäck hundratals unika arter som strövar omkring i dessa länder, från förhistoriska till fantastiska, och lär dig att bli vän med dessa varelser eller besegra dem. Fyll i din samling anteckningar och dokumentation som lämnats av tidigare upptäcktsresande för att lära dig ARK: s överraskande historia. Testa din stam och dina djur i strid med varje chefsutmaning från franchisen! Har du och dina vänner vad som krävs för att överleva den ultimata ARK-upplevelsen?