Anodyne
Anodyne återvänder till 16-bitars äventyr och sätter Young i en konstig värld i hans eget undermedvetna. Lev dig in i ett drömlikt soundtrack och utforska en värld full av naturliga, urbana och abstrakta miljöer när du löser pussel och besegrar fiender med en kvast! Ta del av en djup och underbar resa i en stor värld med många utmanande och roliga hålor att hitta i Youngs undermedvetna, inspirerat av klassiska 16-bitarsäventyr.