Mortal Kombat: Legacy Kollection
Kliv in i arenan och välj din fighter! Mortal Kombat: Legacy Kollection inkluderar alla viktiga speltitlar från tidigare upplagor av Mortal Kombat. Upplev seriens legendariska ursprung med de ikoniska arkadklassikerna som var upphovet till allt – tillsammans med ett urval av de mest älskade versionerna och sällsynta utgåvorna av fansens favoriter – en hyllning till franchisens banbrytande historia. Digital Eclipses interaktiva dokumentärsformat utforskar hur Mortal Kombat förändrade samhällets uppfattning av videospel. Genom att använda digitaliserade människor som spelkaraktärer, fast i en överdriven kampsportskämpes kropp tilltalade spelet spelarna, chockade kritikerna och lade grunden till en franchise som har strävat framåt i mer än 30 år. Få förstahandsinformation från det ursprungliga utvecklingsteamet bestående av Ed Boon, John Tobias, John Vogel och Dan Forden, tillsammans med andra exklusiva intervjuer, sällsynt konceptkonst, gammalt marknadsföringsmaterial och arkivvideofilmer. Mortal Kombat: Legacy Kollection låter också spelarna utforska Mortal Kombats historia med hjälp av en tidslinje över hur originalserien utspelade sig och omfattande karaktärshistorier som ger berättelser, avslöjar hemligheter och visar glimtar bakom kulisserna när de skapades. Funktioner - Flera ikoniska utgåvor: Upplev Mortal Kombats legendariska ursprung med de ikoniska arkadklassikerna tillsammans med älskade versioner och sällsynta utgåvor som fansen gillar. - Onlinespel: Delta i onlinestrider, förbättrade med rollback netcode – konstruerade för att bevara precisionen i varje attack, även med spelare som befinner sig långt borta. - Inga fler hemligheter: Med en knapptryckning kan du låsa upp alla hemliga karaktärer, ändra spelinställningar och få tillgång till de dolda utvecklarmenyerna för att spela spelen på önskat vis. - Interaktiv dokumentär: Undersök innehåll bakom kulisserna på djupet som berättar om franchisens historia, med exklusiva nya intervjuer med de ursprungliga MK-utvecklarna Ed Boon, John Tobias, Dan Forden, John Vogel och många till. - Den fullständiga berättelsen: Detaljerade karaktärshistorier och tidslinjer följer den episka berättelsen om Earthrealm, Outworld och Edenia genom arkadtiden.