The Assembly
FRAMSTEG OCH BAKSLAG he Assembly är en interaktiv berättelse som har hämtat inspiration från verkliga händelser. Undersök en moraliskt tvivelaktig hemlig organisation från två skilda perspektiv. Du kommer att sättas på prov, få möjlighet att utforska Assemblys hemliga bunker och tvingas att ta svåra beslut. Kommer dina handlingar och deras konsekvenser att rädda liv ... eller få katastrofala följder? VAR DRAR DU GRÄNSEN? Upptäck Assemblys tvetydiga moral i en gripande och skarpsynt berättelse. TVÅ PERSPEKTIV Visa din potential i nykomlingen Madeleine Stones induktionsprov och gör flera chockerande avslöjanden som veteranen Cal Pearson. FLER UPPLÖSNINGAR Tankeväckande dilemman kommer att få dig att ifrågasätta Asseblys obevekliga framstegssträvan.