Zombie Army 4: Solid Gold Weapon Skins
Efter de dödas krig har guldets värde sjunkit till noll, men överlevarna har hittat ett nytt sätt att använda det. Förinta de döda med stil! Förgyll dina gevär med dessa skins*. * Skins kan användas på alla vapen som ingår i grundspelet och är inte kompatibla med nedladdningsbara vapen.