Zombie Army 4: Buckets Headgear Bundle
Utanför anständighetens HINK. Utsmyckad med denna huvudbonad, ge dina fiender en hjälp på traven med att kola vippen! Detta paket innehåller 4 stycken huvudbonader i form av Hinkar. Kan användas av alla karaktärer.