Zero the Kamikaze Squirrel
Vem sa att elakingar inte kan vara hjältar? Aero the Acro-Bats ökände fiende kommer för lite ekorrninja-action med sitt alldeles egna äventyr! Medan han jobbade på Edgar Ektors onda plan, fick Zero ett brev från sin flickvän som berättade att deras skog är i fara och att hennes far har blivit kidnappad. När han säger till Edgar att han måste ge sig iväg för att försvara sin skog vägrar Edgar, men Zero lämnar honom utan tillåtelse. Nu måste Zero ta sig tillbaka till sin skog så snart som möjligt, men den onde galningen Edgar Ektor accepterar inte ett nej och har inga planer på att göra det lätt för hjälten att rädda sin älskade skog… Innehåll: * Spela genom 15 nivåer fyllda med ninja-action, inklusive nivåer med åkattraktioner * Använd Zeros stridskunskaper för att besegra alla möjliga fiender * Slåss mot mäktiga bossar * Välj mellan den engelska och den japanska versionen * Spola tillbaka-/turbofunktion: upprepa något tills du uppnår perfektion eller dra upp hastigheten * Spara status-funktion: spara var du vill och börja spela igen från exakt den punkten * Skärmfilter: välj mellan flera olika filter för att modifiera spelets utseende (retrostil-monitor, svartvitt osv.) * Galleri: ta en titt på bilder från det ursprungliga spelets illustrationer, affischer, boxdesign osv. * Fuskfunktion: aktivera flera fusk som kommer att göra saker och ting lättare (obegränsad energi, obegränsade liv, osårbarhet osv.)