Microsoft Corporation
Spela Forza Horizon 6, High on Life 2 och fler spel på dag ett. *Välj spel. Exkluderar Call of Duty-spel.
Ladda ned och spela spel på Xbox konsol, PC och handdatorer som stöds. Hoppa över nedladdningen och streama spel (inklusive utvalda spel du äger) på valfri kvalificerad enhet. Med Ultimate får du vår högsta kvalitet med kortaste väntetider.